آموزش اسکیس و راندو

آموزش اسکیس و راندو در معماری - پرزانته - اسکیس ارشد معماری - معماری منظر - طراحی شهری - طراحی داخلی - طراحی مبلمان

آموزش اسکیس و راندو

آموزش اسکیس و راندو در معماری - پرزانته - اسکیس ارشد معماری - معماری منظر - طراحی شهری - طراحی داخلی - طراحی مبلمان

برگزاری نمایشگاه آثار نقاشی هنرمند ایرانی در برلین+تصاویر

از مجریان این اقدام در گفت وگو با دویچه وله آلمان با اشاره به برگزاری قریب الوقوع نمایشگاه تابلوهای نقاشی در آکادمی هنرها در شهر برلین هدف از این اقدام را «نشان دادن وضعیت افکار عمومی اروپا» اعلام کرد.



نمایشگاه تابلوهای نقاشی (ح.م) در برلین آلمان برگزار شد.

 


 


خاطر نشان می گردد فرهنگستان هنر نشریاتی با عناوین فصلنامه خیال، ویژه‌نامه‌های نقش خیال، طرح خیال، نوای خیال،‌ سایه خیال، تصویر خیال، تندیس خیال، معراج خیال، اقلیم خیال، جوانه خیال، آوای خیال، صور خیال، فصلنامه خیال شرقی، ماهنامه آیینه خیال در این فرهنگستان منتشر شده است.


ایشان دانش آموخته رشته مهندسی معماری و شهرسازی، با مدرک کارشناسی ارشد، از دانشگاه ملی (شهید بهشتی کنونی) است. او نقاشی را از اوائل دهه چهل آغاز کرد و تا کنون در نمایشگاه های متعدد فردی و جمعی در نگارخانه نیاوران، تالار قندریز، و موزه هنرهای معاصر تهران شرکت داشته است.



در زمینه معماری نیز طرح ساختمان برخی از کانون های فرهنگی و اداری در تهران و شهرهایی چون اصفهان و تبریز، از جمله ساختمان فرهنگستان هنر، باغ هنرمندان در مجاورت آن، و نیز برخی سنگ‌نوشته ها در میدان ها و خیابان های تهران از جمله کارهای اوست.



در این نقاشی های تکنیک های گوناگونی از رنگ و روغن گرفته، تا آکریلیک و کولاژ.


این تابلوها با به کارگیری پیستوله آتش شکل گرفته اند.ضمن حرارت دادن به صفحات فلزی با ابعاد و شکل های گوناگون بر بوم، و درآمیزی خطوط و رنگ ها و کلمات کوشیده است به فضاهایی انتزاعی دست یابد.



در این نمایشگاه ۲۸ تابلو به انتخاب کارشناسان آکادمی هنر برلین و موزه هنرهای اسلامی به نمایش گذاشته شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.