آموزش اسکیس و راندو

آموزش اسکیس و راندو در معماری - پرزانته - اسکیس ارشد معماری - معماری منظر - طراحی شهری - طراحی داخلی - طراحی مبلمان

آموزش اسکیس و راندو

آموزش اسکیس و راندو در معماری - پرزانته - اسکیس ارشد معماری - معماری منظر - طراحی شهری - طراحی داخلی - طراحی مبلمان

کیسه تبدیل کننده پسماند به انرژی


در دنیای امروز، تسلط بر انرژی حرف اول را می زند و بشر همواره به دنبال راهکارهایی برای حفظ این عنصر حیاتی است.


به تازگی دانشمندان کیسه زباله جالبی را طراحی کرده اند که پسماند را به انرژی تبدیل می کند.
  

این کیسه زباله توسط گروه آها پروجکت طراحی شده است. این گروه به مقدار انرژی که کاربر می تواند با هر یک از کیسه زباله های جمع آوری شدۀ آشپزخانه ها تولید کند ، پی بردند.

با توجه به گرافیک روی پاکت ها ، هر کیسه کامل جمع شده برای تولید انرژی زیست توده biomass، می تواند قدرت و نیرو برای درست کردن 100 فنجان چای ، 500 تکه نان تست یا 1000 عدد تخم مرغ آبپزشده را ایجاد کند.

زیست توده یک منبع انرژی با ارزش است که ما به میزان زیادی در آشپزخانه هایمان انباشته کرده ایم. در آلمان تنها 40% از زباله ها به سطل زباله های زیستی ختم می شود. 



برای بسیاری از مردم ، جدا کردن زباله های بیولوژیکی از ضایعات باقی مانده آسان نیست. مهارت و هنرکیسه های تجدیدپذیر با متریال PLA که به راحتی قابل استفاده و مهر و موم کردن می باشند ، این است که به سهولت تعویض ، حذف و یا از بین میروند.

تجسم اینکه تنها یک کیسه حاوی چه مقدار انرژی ذخیره شده است ، ما را وادار به تجدید نظر در عادت های دفع زیست زباله ها می کند. محتوای این کیسه زباله کافیست برای 10 کیلومتر رانندگی کردن با اتومبیل خود ، شستن 30 کیلوگرم لباس ، استفاده از یخچال به مدت 200 ساعت ، شارژ موبایل به مدت 300 ساعت ، استفاده یک انرژی ذخیره شده لامپ برای 400 ساعت ، اصلاح کردن برای 10000 بار ، گوش دادن به موسیقی در mp3 خود به مدت 12000 ساعت و... 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.